Project Description

Aktywna w ciąży – dobra kondycja zapewnia lżejszy poród i ułatwia szybszy powrót do formy po ciąży.

Ciąża to nie choroba i jeśli przebiega prawidłowo, przyszła mama nie powinna zaprzestać aktywności fizycznej.

Zajęcia praktyczne podczas ciąży wpływają na poprawę funkcji podstawowych układów w ustroju kobiety ciężarnej, wzrost sprawności fizycznej oraz polepszenie samopoczucia.

Warto pamiętać o następujących zaletach wynikających z regularnych zajęć:

  • złagodzenie dokuczliwych dolegliwości ciążowych

  • usprawnienie wymiany gazowej

  • pozytywny wpływ na układ oddechowy i krążenia

  • poprawa metabolizmu

  • zapobieganie nadmiernemu przyrostowi wagi, otyłości i niezwykle dokuczliwych zaparć

  • zmniejszenie ryzyka występowania obrzęków, żylaków podudzi, drętwienia i mrowienia rąk

  • nauka prawidłowej postawy pomaga uniknąć nadmiernej lordozy lędźwiowej i bólów kręgosłupa

Ćwiczenia fizyczne mają również zbawienny wpływ na dziecko, ponieważ przepływ składników odżywczych z krwioobiegu mamy do krwioobiegu dziecka podczas takich ćwiczeń jest zdecydowanie lepszy, a towarzyszący temu głęboki oddech matki pomaga w dotlenieniu płodu.

  WAŻNE

ZAJĘCIA PRZEZ CAŁY OKRES CIĄŻY TAK
BEZPŁATNE TYLKO DLA PACJENTEK DZIECIOK TAK
ILOŚĆ OSÓB W GRUPIE 4-5
KOSZT DLA PACJENTEK SPOZA DZIECIOK 15 ZŁ
UDZIAŁ W ZAJĘCIACH TYLKO Z ZAŚWIADCZENIEM POBIERZ

ZAPISZ SIĘ NA ZAJĘCIA

Zapisz się na wybrane zajęcia z oferty Szkoły Rodzenia DzieciOK

ZAPISY