Powrót do formy - ćwiczenia po porodzie :-)

Każda świeżo upieczona mama zastanawia się, kiedy może bez obaw zacząć ćwiczenia brzucha, by odzyskać figurę sprzed ciąży.

Czy wiedziałaś, że pierwsze ćwiczenia możesz zacząć już w połogu?

Ćwiczenia należy rozpocząć już w pierwszych dniach po narodzinach dziecka, gdy zmiany połogowe przebiegają najintensywniej. Na początku powinny być to proste ćwiczenia mięśni Kegla. W kolejnych dniach rozszerza się gimnastykę o odpowiednio dobrane elementy usprawniające pracę układu krwionośnego i zapobiegające zakrzepicy kończyn dolnych.

Jeżeli nie ma medycznych przeciwskazań, typowe ćwiczenia na płaski brzuch można rozpocząć 6-8tygodni po porodzie naturalnym lub około 12 tygodni po cesarskim cięciu.

 

Zapraszamy wszystkie mamy na specjalne zajęcia gimnastyczne dla pań po porodzie. W miłej atmosferze i pod okiem specjalisty zapewniamy szybki powrót do formy sprzed ciąży.

 

Program ćwiczeń dostosowany jest do indywidualnych potrzeb każdej pacjentki. Specjalnie dla naszych Kursantek oferujemy najniższą cenę zajęć w całym Poznaniu! Po więcej informacji zapraszamy pod numerem telefonu: 600-912-769.

Zapraszamy do zapisów

Zapisów można dokonywać telefonicznie, przez e-mail lub formularz kontaktowy.

Tel.: 600-912-769
email: info@dzieciok.pl

 

Ćwiczenia na płaski brzuch możesz robić w 6.-8. tygodniu po porodzie naturalnym i po 12 tygodniach od cesarskiego cięcia.

http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/cwiczenia/plaski-brzuch-po-porodzie-cwiczenia-po-pologu_36425.html
Ćwiczenia na płaski brzuch możesz robić w 6.-8. tygodniu po porodzie naturalnym i po 12 tygodniach od cesarskiego cięcia.

http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/cwiczenia/plaski-brzuch-po-porodzie-cwiczenia-po-pologu_36425.html

    Partnerzy